ختم موفقانهء برنامه ارتقاء ظرفیت یک­ماهه کارمندان اداری پوهنتون بامیان؛

bu_admin
IT

Event dates

Event dates -

روز دوشنبه مورخ (23/11/1401 هـ ش) مطابق با (21/7/1444 هـ ق)؛ برنامهء  یک­ماهه ارتقاء ظرفیت که تحت عنوان "آموزش تکنیک های پیشرفته ویندوز، تنظیمات پرنتر و یادگیری تنظیمات مهم ایمیل آدرس" در مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان برگزار شده بود؛ موفقانه به پایان رسید.

در این محفل که در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان برگزار شده بود؛ رئیس پوهنتون، روئسای پوهنځی  های تعلیم و تربیه و زراعت و کارمندان اداری اشتراک داشتند.

مفتی حضرت محمد "برهانی" رئیس پوهنتون بامیان؛ آموزش علوم عصری به ویژه تکنالوژی را بسیار مهم و ضروری دانسته و یادآور شدند که یادگیری تکنالوژی و به خصوص علم کمپیوتر نه تنها در مغایرت با دین مقدس اسلام و شریعت نیست بلکه یکی از ضروریات مهم جامعهء امروزی نیز می باشد.

رئیس پوهنتون بامیان ختم موفقانه برنامهء ارتقاء ظرفیت را به اشتراک کننده ها تبریک گفته و از مرتضی اصیل مسئول تکنالوژی معلوماتی این پوهنتون به خاطر تدریس و تطبیق موفقانه و صادقانهء این برنامه ابراز قدردانی نمودند.

مرتضی "اصیل" مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان؛ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و اشتراک کننده های برنامه؛ در ارتباط به چگونگی تطبیق و موضوعات شامل برنامهء ارتقاء ظرفیت معلومات داد و یادآور شد که مدیریت عمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان در کنار ارائهء خدمات انترنت و حل مشکلات تخنیکی پوهنتون، متعهد به برگزاری و تطبیق چنین برنامه ها می­باشد. در این برنامه که مدت یک­ماه دوام داشت به تعداد (28) تن از کارمندان اداری این پوهنتون شامل بوده و تصدیق­نامه های شان را دریافت کردند.

جلسه بعد از توزیع تصدیق­نامه ها با دعائیه خیر توسط محترم مفتی حضرت محمد "برهانی" رئیس پوهنتون بامیان خاتمه یافت.

 

رویدادهای بیشتر

شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۴ - ۱۴:۱۵
Background image

ورکشاپ دو روزه رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای مهارت‌های تحقیق اعضای کادر علمی جدید التقرر پوهنتون بامیان به مدت دو یوم از تاریخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ الی ۱۲/۰۷/۱۴۰۳ هـ ش از طرف آمریت مرکز انکشاف مسلکی(PDC) و به همکاری . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۱ - ۱۲:۱۱
Background image

برگزاری ورکشاپ رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان

تاریخ: ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ هـ ق مطابق به ۲۹/۰۳/۱۴۴۶ هـ ق
هدف: ارتقای مهارت های تحقیق اعضای کادر علمی جدیدالتقرر پوهنتون بامیان
ورکشاپ رفرنس‌نویسی با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید و صحبت‌های . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۱ - ۱۴:۱۳
Background image

برنامه معارفه محصلان جدیدالشمول در پوهنتون بامیان برگزار گردید.

به تاریخ 8/3/1446 هـ ق در سالون لیلیه پوهنتون بامیان محفل با شکوهی به مناسبت معرفی محصلان جدیدالشمول با محیط، مسئولین و امکانات  موجود در پوهنتون بامیان برگزار گردید. در این محفل رئیس . . .